حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ ایران|تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )
### ###

تصویر ثابت

حفاظ ایران
تولید کننده:حفاظ های ساختمانی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ سرنیزه رو دیواری
09194915895

اسلاید شو

حفاظ شاخ گوزني
داشتن امنيت حق شماست،با ما امنيت را تجربه كنيد. با مبلغي ناچيز خانه خود را ايمن و با خريد كالاي با كيفيت ايراني از توليد كننده ايراني حمايت كنيد

حفاظ ایران|تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ایران|تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

طراحی، نصب و اجراء توسط کادری مجرب سازنده و مجری انواع حفاظ های مدرن و کلاسیک با طرح های:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری
با رنگ دلخواه شما

logo-samandehi
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
ابزار اینستا گرام

تیک ابزارابزار اینستا گرام برای وبلاگ

آپلود عکسنمایش آخرین اخبار در وب سایت یا وبلاگ شما

پیوندها

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

درج تبلیغ رایگان همچون بسیاری از دیگر واژه های معمول و رایج، مانند هنر،عدالت، تبلیغات را نیز به سختی میتوان دقیقا تعریف کرد.

تفاوت معناداری بین تبلیغات و آگهی وجود دارد تبلیغات، یک فرآیند است و آگهی-کالا نتیجه نهایی آن فرآیند به شمار می آیند اما این دو اغلب به جای یکدیگر به کار میروند.

عامه مردم، واژه تبلیغات را به قصد پوشش دادن به همه به کار میبرند، در داخل صنعت تبلیغات، از این واژه برای اشاره به مفهوم نسبتا خاص دیگری استفاده میشود در این زمینه نیز سردرگمی و تداخل معنایی همچنان وجود دارد.

درون این صنعت، تبلیغات، فقط به یکی از گونه های ارتباطات بازاریابی میشود. دیگر گونه های ارتباطات بازاریابی که عموما نمیتوان آنها را به عنوان تبلیغات تعریف کرد مفاهیمی همچون بسته بندی، ترویج فروش تخفیف در قیمت، کاتالوگ، ویترین مغازه و تبلیغات درون فروشگاهی، جای گذاری نام تجاری در برنامه ها و فیلم های تلویزیونی، ایمیل های تبلیغاتی، نام های تجاری روی لباس و سایر کالاها، مطرح شدن نام تجاری در رسانه ها، وبگاه های تبلیغاتی و وبلاگ ها و فروش تلفنی را در بر میگیرند.اینها ارتباطات بازاریابی اند و اغلب به منظور افزایش فروش محصولات و خدمات گوناگون به کار میروند.

درج تبلیغ رایگان چیست؟ گرچه مفهوم آن تا حدی مبهم است، یک تعریف عملیاتی خوب برای آن، چنین است تبلیغ رایگان، یک ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده است که با پرداخت پول و به منظور تبلیغ دادن و یا ترغیب یک یا چند نفر انجام میگیرد.

پرداخت پول تبلیغ را که برای آن پول پرداخت نشده است به هیچ وجه و مطلقا نمیتوان آگهی-کالا نامید. هیچ هزینه ای از هر نوع در این فرآیند مطرح نباشد، به راحتی میتوان چنین ارتباطی را یک آوازه گری تلقی کرد و ممکن است ترغیب کننده باشد، اما به لحاظ فنی نمیتوان آن را تبلیغات دانست، مگر آنکه آگهی-کالا از نوعی باشد که به شکلی استادانه از پرداخت پول معاف شده است

هر تبلیغ میکوشد که بین فرستنده و گیرنده، پل بزند. این پل، یک ارتباط است. خریدن تمامی فضای یک صفحه در یک روزنامه و خالی نگه داشتن آن، تبلیغ کردن نیست. آگهی-کالا، اعم از اینکه حاوی واژه ها یا تصاویر، یا معمولا هر دو باشد، باید پیامی را به هر کس که آن را میبیند یا میشنود، منتقل کند.

همه آگهی ها از لحاظ دستیابی به هدف های پیش بینی شده، موثر واقع نمیشوند. این حقیقت یک آگهی به هدف هایش نمی رسد، از اعتبار آن به عنوان یک آگهی نمی کاهد. آنچه اهمیت دارد، هدف است.

آگاهی دادن و یا ترغیب. بسیاری از افراد، و منتقدانی که نگاهی خصمانه به تبلیغات دارند، کوشیده اند که بین تبلیغات اطلاع رسان و تمایز قائل شوند. اولی بنابر عقیده عموم، پذیرفتنی و مطلوب تلقی می شود و دومی کمتر پذیرفتنی یا حتی کاملا غیر قابل قبول است. در دنیای واقعی، خط کشیدن بین اطلاع رسانی و ترغیب، ناممکن است. همه اطلاعاتی که تبلیغ کننده در یک تبلیغ قرار میدهد، گرایش به ترغیبی بودن دارد مگر آنکه بر پایه یک ضرورت قانونی مطرح شده باشد. اما از آنجا که نقش ترغیبی تبلیغات، مستمر است، بهتر است بگوییم که همه آگهی ها با هدف اطلاع رسانی عرضه میشوند. با این حال آگهی ای را که قرار است هیچ تأثیر ترغیبی از هر نوعی نداشته باشد باز هم به سختی میتوان آگهی نامید.

یک یا چند نفر. همه آگهی ها خطاب به آدمها عرضه میشوند. تبلیغ، گاهی فقط یک نفر را مخاطب قرار میدهد و گاهی خطاب به میلیون ها نفر عرضه میشود. هنگامی که عامه مردم درباره تبلیغات فکر می کنند، تقریبا همیشه تبلیغات توده وار در رسانه جمعی را در نظر می آورند. این همان مفهومی است که کتاب حاضر بر محور آن تدوین شده است. اما آگهی-کالا کوچک و طبقه بندی شده، بخش بزرگی از تبلیغات، به ویژه در رسانه های چاپی و اینترنت را تشکیل میدهند و هرگز نباید آنها را فراموش کرد.

مسئله مهم این است که تعریف ارائه شده برای درج تبلیغ رایگان باید به طور جدی مورد توجه و در معرض بررسی قرار گیرد. تأکید اصلی، بر تبلیغات توده ای مصرف کننده در رسانه های اصلی مانند تلویزیون، روزنامه، مجله، پوستر، رادیو و اینترنت گذارده خواهد شد. به عبارت دیگر، توجه خود را بیشتر معطوف به معنایی از تبلیغات میکنیم که بیشتر مردم در بیشتر اوقات برای تبلیغات در نظر میگیرند.

https://agahi-kala.ir/search

حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ  حفاظی امن و زیبا

 

حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ دیوار اطراف خانه و درب وروی و پنجره ها اصلی ترین راه برای ورود سارقان است. پس برای محافظت از خانه بهتر است که ابتدا این محل ها را حفاظت کنید. حفاظ های فلزی شاخه گوزنی به دلیل طراحی خاصی که دارد برای حفظ امنیت بسیار کاربردی تر از سایر مدل­ها می­باشد.

 

اغلب مردم  به این فکر می­کنند که امنیت ساختمانشان را در شب تامین کنند. در حالی که در بسیاری از موارد دیده شده که سرقت در روز انجام شده است. پس باید به فکر محافظی بود که تنها مختص امنیت در شب نباشد. حفاظ­ شاخ گوزنی فلز حفاظ طرح جدید از حفاظ و نرده ها است ایده طراحی این نوع حفاظ  از سیستم دفاعی گوزن­ها در طبیعت الهام گرفته شده است.

 

طراحی حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ  حفاظی امن و زیبا به این صورت است که میله های فلزی نوک تیز و برنده  به صورت پراکنده در آن قرار گرفته و به هم متصل شده است تا بتواند مانع تردد افراد شود. با توجه به شرایط کنونی بازار خرید و فروش و تغییراتی که در شیوه خرید امروزی به وجود امده است، این نوع حفاظ در طرح ­های مختلف با رنج قیمتی متفاوت در بازار تولید و عرضه می­شود که هرنوع سلیقه ای را با هرنوع توان مالی پوشش دهد. 

 

طراحی حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ

مهمترین ویژگی که شما باید در انتخاب و خرید یک حفاظ به آن توجه کنید. مساله امنیت است پس دقت کنید حفاظی که شما انتخاب می­کنید باید در مرحله اول ارتفاع مناسبی داشته باشد. ارتفاع مناسب بستگی به محلی دارد که شما برایش حفاظ انتخاب و خریداری میکنید اما میتوان گفت که ارتفاع 70سانتی متری ارتفاع مناسبی باشد.

 

عرض آن حداقل 35 سانتی متر باشد تا مطمئن باشیم که تمام سطح دیوار را دربر می­گیرد و شخصی نتواند از آن عبورکند. هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی حتما به نحوه طراحی آن دقت کنید. در یک حفاظ استاندارد نحوه اتصال شاخه ها به هم را حتما بررسی کنید. شاخه ها نباید به گونه ای به یکدیگر متصل شوند که امکان شکستگی بینشان وجود داشته باشد. 

 

نکته مهم دیگری که باید توجه کنید جوشکاری حفاظ است. در نظر داشته باشید که حتما جوش­ها به صورت دو طرفه باشد این امر کمک می­کند تا استحکام حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ  حفاظی امن و زیبا شما بیشتر باشد. با در نظر گرفتن همین نکات ساده می­توانید حفاظی مناسب تهیه کنید و امکان عبور سارقین را تقریبا به صفر برسانید.

 

حفاظ­ که معمولا برای ساختمان استفاده می­شوند دو نوع هستند ، حفاظ درب و حفاظ دیواری حفاظ­ دیواری انواع مختلفی دارند ، از جمله حفاظ سرنیزه ای که قدیمی ترین نوع حفاظ است وحفاظ­های شاخ گوزنی که جدیدتر و پروفروش تر از حفاظ سرنیزه ای است. حفاظ شاخ گوزنی در زیرمجموعه حفاظ بوته قرار می­گیرد در حالی که حفاظ سرنیزه ای، زیر مجموعه حفاظ روی دیوار و نرده است.

 

اولین وجه تمایز این دو نوع حفاظ در ظاهر آن­هاست حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ  حفاظی امن و زیبا به دلیل طراحی خاصی که دارند ظاهر زیباتری نسبت به حفاظ­های سرنیزه ای دارند. 

 

دومین وجه تمایز، شاخه های متراکم حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ است که با نوک تیز بودنش مانع از نزدیکی به بخش بالای دیوار می­شود. اما حفاظ­ سرنیزه تنها به افزایش ارتفاع دیوار کمک می­کنند و در نهایت در بالاترین قسمت آن ، پیکان­های نوک تیزی قرار گرفته است. مزیت بعدی اندازه عرض حفاظ­ شاخ گوزنی است که ویژگی مهم و قابل توجهی به شمار می­رود در صورتی که حفاظ­های سر نیزه­ای عرض بسیار کمتری دارند و این مورد یک نقص بزرگ در این حفاظ به شمار می­رود.

 

مناسب بودن قیمت این نوع حفاظ­ها نسبت به حفاظ سرنیزه ای هم نباید غافل شد.حفاظ­ سر نیزه ای چون معمولا سنگین­تر هستند، قیمت بیشتری هم دارند. و در آخر باید اضافه کرد که درست است مزیت­های بیشتری برای حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ وجود دارد اما برای محل ­هایی که دیوار بسیار کوتاه باشد حفاظ سر نیزه ­ای گزینه مناسب تری است.

 

انواع مختلف حفاظ شاخ گوزنی 

حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ این مدل دراندازه­های مختلف با تراکم زیاد میله ها و لبه­های تیز و حجیم به گونه ای طراحی شده که عرض دیوار را به طور کامل پوشش دهد.

خرید حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ چه مزیت هایی دارد؟

در نگاه اول باید گفت که نسبت به سایر حفاظ­ هزینه مناسب­تری دارد. حفاظ شاخ گوزنی که بر روی دیوار نصب می­شود علاوه بر مساله حفاظت و امنیت ظاهر ساختمان شما را هم زیباتر می­کند. همین امر موجب شد که حفاظ­ شاخ گوزنی فلز حفاظ در سال­های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کنند. توجه کنید که هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی حتما میزان تراکم و خمیدگی حفاظ را مد نظر قرار دهید. چرا که هر چه  خمیدگی بیشتر باشد، امکان عبور از آن سخت تر خواهد شد. 

 

معمولا تراکم ده سانتی متر ، تراکم مناسب و قابل قبولی است. شما میتوانید هنگام ثبت سفارش، میزان تراکم حفاظ را خودتا تعیید و مشخص کنید، همچنین نوع طراحی ، عرض و ارتفاع آن را مناسب با محل نصب تعیین کنید.

 

 مزیتی که استفاده از این نوع حفاظ به نسبت استفاده از سایر ابزار امنیتی مثل درب­های اتوماتیک و دوربین­های مداربسته دارد این است که شما دیگر نیازی نیست وقت و هزینه ی زیادی را برای نصب و یا سرویس ماهیانه و سالیانه آن صرف کنید. بلکه با خرید حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ می­توانید یک خرید طولانی مدت و تقریبا همیشگی داشته باشی و خیالتان از بابت امینت ساختمان راحت باشد. همچنین ، در فضای شهری و تیپ قرارگیری ساختمان­ کنار هم که دیوارها کاملا به هم متصل هستند استفاده از این حفاظ بسیار کاربردی و حتی لازم و ضروری است. 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ

درست است که هزینه کردن برای امنیت ، هیچ وقت هزینه اضافی نبوده و به عنوان سرمایه گذاری هم میتوان به آن نگاه کرد. اما همواره مهم­ترین فاکتور در انتخاب یک محصول یا خدمات هزینه مناسب آن است که می­تواند در انتخاب ما تاثیرگذار باشد. در زمینه محصولات امنیتی معمولا هزینه ها بسیار بالا هستند اما ، باتوجه به اهمیت بالایی که بحث امنیت منزل یا محل کار شما دارد نمیشود که آن را نادیده گرفت! پس باید بهترین و مطمئن­ترین راه را با صرف هزینه ای معقول و منطقی انتخاب کرد.

 

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ یکی از گزینه های پرفروش و جذاب برای افراد مختلف  در طول سال­های اخیر در ایران بوده است چرا که علاوه بر امنیت بالایی که دارد قیمت مناسبی هم به نسبت سایر ملزومات امنیتی دارد. در نظر داشته باشید که هرچه قیمت حفاظ انتخابی شما بالاتر باشد حتما از متریال بهتر و با کیفیتی استفاده شده است.

 

ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ

به این نتیجه رسید که انتخاب حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ  حفاظی امن و زیبا مناسب­ترین انتخاب شما خواهند بود و اینکه بدانید این حفاظ­ها در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل شما می­شوند حتما در تصمیم شما اثرگذار خواهد بود. درباره نصب حفاظ هم اصلا نگران نباشید ، اولین روش برای  نصب حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ که معمولا در تمامی بسترها می­شود از ان استفاده کرد، نصب  به روش کوبیدن پیم در دیوار است.

 

به این صورت که ابتدا با استفاده از یک دریل در بالای دیوار سوراخی به قطر 8 میلی متر ایجاد می­کنیم و بعد از آن یک پیم به قطر 9 میلی متر داخل دیوار قرار می­دهیم. توجه کنید که برای هر شاخه 2 متری حفاظ باید حداقل 4 پیم 2 به 2 و روبه روی هم داشته باشید. تا در پایان کار استحکام مورد نظر به دست بیاید.

 

بعداز این کار، حفاظ را روی دیوار بین پیم ها قرار میدهیم و به پیها جوش میدهیم ودر پیان، قسمتی که جوشکاری شده را با استفاده از مقداری رنگ لکه گیری می­کنیم. به همین راحتی و در کمترین زمان ممکن حفاظ روی دیوار مورد نظر شما نصب خواهد شد. 


خرید حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ

شاید اغلب شما اینگونه فکر کنید که برای سفارش و یا خرید چنین کالایی حتما باید به بازار بروید و وقت زیادی را صرف کنید تا از بین هزاران مدل حفاظ و هزاران تولید کننده نرده­های حفاظتی محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. راه ساده­تری هم هست که زودتر شما را به نتیجه برساند.

 

فروشگاه­ این روزها واقعا مساله خرید را راحت کرده اند. کافیست صفحه مرورگر را باز کنید و در کادر جستجو عبارت خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی فلز حفاظ را تایپ کنید. خواهید دید که هزاران فروشگاه با امکان انتخاب و خرید برای شما ظاهر میشود و به راحتی میتوانید حفظ مدنظرتان را در طرح و اندازه دلخواه سفارش دهید.

 

https://felezhefaz.ir/

  •