حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ ایران|تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )
### ###

تصویر ثابت

حفاظ ایران
تولید کننده:حفاظ های ساختمانی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ سرنیزه رو دیواری
09194915895

اسلاید شو

حفاظ شاخ گوزني
داشتن امنيت حق شماست،با ما امنيت را تجربه كنيد. با مبلغي ناچيز خانه خود را ايمن و با خريد كالاي با كيفيت ايراني از توليد كننده ايراني حمايت كنيد

حفاظ ایران|تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ایران|تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

طراحی، نصب و اجراء توسط کادری مجرب سازنده و مجری انواع حفاظ های مدرن و کلاسیک با طرح های:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری
با رنگ دلخواه شما

logo-samandehi
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
ابزار اینستا گرام

تیک ابزارابزار اینستا گرام برای وبلاگ

آپلود عکسنمایش آخرین اخبار در وب سایت یا وبلاگ شما

پیوندها

 

افزایش امنیت ساختمان با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار

حفاظ شاخ گوزنی امروزه از پرفروش ترین انواع حفاظ دیوار است و با مزایای فراوانی که نسبت به حفاظ های قدیمی میله ای و آبشاری دارد، بسیار مورد توجه و استقبال خریداران قرار گرفته است.

حفاظ شاخ گوزنی و انواع آن از ایمن ترین مدل های حفاظ دیوارهستند. مطمئنا شما نیز برای محل زندگی یا کار خود به دنبال نوعی حفاظ هستید که هم بتواند به اندازه ساختمان شما عمر کند و در واقع طول عمر بالایی داشته باشد و هم یک حفاظ ساختمان بسیار باکیفیت و ایمن باشد. حفاظی که می تواند ضامن امنیت جان و مال شما واعضای خانواده تان باشد. لذا توصیه می کنیم محصولی را انتخاب کنید که استانداردهای تولید حفاظ در آن رعایت شده باشد. اکثر تولید کننده های حفاظ شاخ گوزنی از ابزارآلات و دانش کافی جهت تولید محصول باکیفیت و استاندارد برخوردار نیستند.

 

http://sazehtak1.ir/wp-content/uploads/2016/07/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-800x321.jpg

 

دلایل استفاده از حفاظ دیوار

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70 درصد سارقین , ساختمان هاییرا برای سرقت انتخاب میکنند که دسترسی به آن ها راحت تر باشد و در واقع حفاظ نداشته باشند. در سرقت از ساختمان ها، عمدتا یکی از موثرترین و اصلی ترین نواقص امنیتی، وجود دیوارهای کوتاه یا عدم نصب حفاظ دیوار است. متاسفانه اکثر مردم در حفظ حریم خصوصی خود در این مورد کوتاهی میکنند و تا اتفاق ناگواری نیفتاده، آن را پشت گوش می اندازند. در حالیکه با استفاده از انواع حفاظ شاخگوزنی میتوان با ایجاد حفاظی ایمن و مطمئن بر روی دیوار؛ سارقین را از انتخاب ساختمان خود منصرف نمود.

چندین سال متمادی از حفاظ های میله ای که به حفاظ های سرنیزه ای- آبشاری معروف بودند به عنوان بهترین گزینه جهت حفاظت از ساختمان استفاده می شد. اما این حفاظ ها مشکلات امنیتی بزرگی داشتند، مثلا اینکه افراد به سهولت میتوانستند بر روی دیوار و مجاور این حفاظ ها بایستند و با ابزارهای گوناگونی از روی آن ها عبور کنند و یا به راحتی یکی از این میله ها را خم کنند و یا حتی ببرند و از آن عبور کنند. از سویی با اهمیت یافتن نمای ساختمان در جوامع روز دنیا , شکل میله ای این نوع حفاظ دیوار زیبایی نمای ساختمان را خدشه دار می کرد. با درک و آشنایی با مشکلات امنیتی حفاظ های قدیمی و بنا به افزایش شمار سرقت از منازل و ساختمان ها ؛ کارشناسان حوزه ساخت و ساز به فکر طراحی و تولید حفاظ هایی افتادند که  نواقص و کاستی های حفاظ های قدیمی را رفع نموده و بیشترین امنیت را برای هر ساختمانی تامین کند. حاصل این تلاش ها و تحقیقات به طراحی نسل جدیدی از حفاظ های روی دیوار به نام حفاظ شاخ گوزنی انجامید.

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی همچون بسیاری از اختراعات بشر، الهام گرفته از طبیعت است. این نوع حفاظ با الهام از راهکاری که خداوند برای دفاع از جان خود در اختیار گوزن قرار داده ؛  طراحی و ساخته شده است. حفاظ شاخ گوزنی انبوهی از میله های نوک تیز و برنده فلزی است که به شکل  نامنظم به همدیگر متصل شده و با ایجاد تراکمی مناسب بر روی دیوار و با ارتفاعی مقبول، مانع از عبور سارقان می شود. بنا به نیاز بازار و همینطور در نظر گرفتن توان مالی خریداران، انواع گوناگونی از حفاظ شاخ گوزنی طراحی و ساخته شده است. به این ترتیب شما می توانید با هر نوع توان مالی که دارید گزینه ای برای انتخاب حفاظ شاخ گوزنی داشته باشید و امنیت ساختمان خود را تامین کنید.

 

 

https://hefazbartar.com/wp-content/uploads/2018/08/Hefaz-Shakh-gavazni.jpg

 

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ میله ای

مهمترین برتری و مزیت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به حفاظ های قدیمی، عامل بازدارندگی است. هماهنطور که قبلا اشاره کردیم در حفاظ هایمیله ای سارقان به سهولت بر روی دیوار ساختمان رفته و شانس خود را برای عبور از آن امتحان میکردند و اکثرا نیز موفق به عبور از حفاظ و ورود به ساختمان می شدند. اما در ساختمان های مجهز به حفاظ شاخ گوزنی امتحان این شانس هزینه گزافی را در پی خواهد داشت. زمانی که سارق از پایین به حفاظ شاخ گوزنی نصب شده بر روی دیوار و میله های فلزی برنده و نوک تیز آن می نگرد که کلیه لبه های خارجی دیوار را پوشانده از قصد و تصمیم خود برای گذر از این حفاظ ها منصرف می شود. زیرا هر گونه تماس با این لبه های نوک تیز که همچون چاقو برندههستند سبب ایجاد صدمات جبران ناپذیری خواهد شد. عامل بعدی را می توان پوشش عرض دیوار به وسیله حفاظ شاخ گوزنی دانست که چنانچه به صورت صحیح و اصولی نصب شود، از بالا رفتن و ایستادن سارق بر روی دیوار ممانعت می کند. در صورتی که در حفاظ های میله ای قدیمی هیچ نوع پوشش عرضی بر روی دیوار موجود نمی باشد و این میله ها حتی می توانند کمکی به سارق جهت بالا رفتن از دیوار باشند! قیمتحفاظ شاخ گوزنی عامل تاثیر گذار دیگری در پر فروش بودن این مدلاست. بیشتر مدلهای حفاظ شاخ گوزنی قیمت پایین تری دحفاظر مقایسه با حفاظ های میله ای دارند. و این در حالی است که نسبت به حفاظ های میله ای امنیت بسیار بالاتری نیز دارند. با در اختیار داشتن پارامترهای گوناگونی چون ارتفاع، تراکم و مدل حفاظ می توانید به محصولی برسید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

 

http://hefazsahand.ir/img/%D9%86%D8%B1%D8%AF%D9%87_%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8_%D8%B4%D8%A7%D8%AE_%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C_%D8%B3%D9%87%D9%86%D8%AF1.jpg

 

عامل دیگر را می توان زیبایی و استحکام  حفاظ شاخ گوزنی عنوان کرد. حفاظ های میله ای به گونه ای یادآور حصار و زندان است. در حالیکه حفاظ شاخ گوزنی طرح هایی بی نهایت زیبا و جذاب دارد که با رنگهای متنوع خود میتواند نمای ساختمان شما را زیباتر سازد. به طور کلی میتوان گفت امروزه دیگر حفاظ های میله ای بر روی دیوار به عنوان معنای واقعی حفاظ کاربرد ندارند و عمدتا برای ایجاد مانع در جاهاییکه دارای دیوار طولانی و کوتاه هستند همچون پایانه های مسافربری یا مزارع بزرگ کشاورزی به کار برده میشوند.

 

دلایل انتخاب حفاظ شاخ گوزنی

از اصلی ترین دلایل انتخاب حفاظ شاخ گوزنی می توان به عامل بازدارندگی توسط لبه های تیز و برنده فلزی، همراه با بالا بردن ریسک عبور، نفوذ ناپذیری به دلیل تراکم و حجم بالای میله های فلزی، پوشش عرض دیوار به گونه ای که به طور کامل مانع از بالارفتن سارقان از دیوار شود. استحکام و مقاومت بالا به دلیل استفاده از فلز در ساخت و تولید این نوع حفاظ، نصب و راه اندازی آسان و سریع  روی انواع دیوارها،مناسب بودن قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با سایر مدل های حفاظ دیوار و وجود مدلهای گسترده و متنوع  برای زیبایی نمای ساختمان اشاره کرد.